محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

فرشته زمینی

نظرات (12)

اسماء
9 بهمن 92 18:03
لاحول و لا قوه الابالله.ماشاالله خدا حفظش کنه .قدمش مبارک باشه
مانیا
9 بهمن 92 18:29
خدا برات نگهش داره عزیزم
آریسا
11 بهمن 92 21:25
هزاااااااااااااااااااااااااااااار ماشاالله....خدا حفظش کنه...خیلی نازهههههههه زیر سایه ی پدر و مادر
اعظم مامان زهرا
14 بهمن 92 1:21
عزیزم. قدم نو رسیده مبارک ستایش جون
ستایش
پاسخ
مرسی اعظم جونم....خدادخترتو واست نگه داره
mami91
14 بهمن 92 21:40
تولدت مبارک عزیزم
fatima
15 بهمن 92 10:16
سلام ستایش جان... قدم نورسیده مبارک... خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا حفظش کنه زیر سایه مامانی و بابایی اسمشم مثل خودش قشنگه
ستایش
پاسخ
مرسی فاطیماجون..چشمات قشنگ میبینه گلم
مامان طاها
16 بهمن 92 19:04
سلام عزیزمممممم... قدم نو رسیده مبارککککککککککککککک خیلی خوشحالم که به سلامتی کوچولوی خوگلت اومد بغلت..خداروشکر. هزار ماشالله خیلی نازه..خدا برات نگهش داره.. راستی منو نشناختی؟؟ من *یه مامان خوب* هستم..تو نینی سایت... این وب پسرمه..خوشحال میشم بهش سر بزنی.. تازه درستیدمش... وبلاگ شما رو هم لینک کردم... مراقب خودتو محمد طاهای خوشگلت باش. برای ما هم دعا کن.. بوس و بای
ستایش
پاسخ
سلام زهراجووونم....میخواستم بدونم چجوری بایدوبلاگتولینک کنم؟؟؟
مهديه
25 بهمن 92 0:55
خدااااااااا محمدطاهارو جيگرشو برم
ستایش
پاسخ
مرسی خاله مهدیه جووووووونی
مانیا
25 بهمن 92 23:44
وای ستایش محمد طاها خیلی نازه چقدر موهاش زیاده چقدر سیاهه موهاش به من خیلی میچسبه من عاشق پسرت شدم ایشالا صحیح وسالم باش همیشه
ستایش
پاسخ
مریم جون چشات نازه قربونت برم....ایشالله عکس نی نی طلای خودتوبذاری تووب
مهربون
26 بهمن 92 11:45
واااااااااااااااایییییییییییی بخورم جیگر پسر گلمونو ماشالله خیلی نازه الهی دامادش کنی با اون موهای مشکیش و چشمای درشتش که داره نگاهت میکنه ووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییی ستایش خدا واست حفظش کنه دوستم
ستایش
پاسخ
ایشالله بزودی وبلاگ نی نیتوبسازی منم نظربذارم برات جیگرطلا
مامان اعظم
2 خرداد 93 22:54
با عکس های تولد زهرا بروزم
آبجی
2 تیر 93 18:11
خیلی نازه.الهی الهی.خدابراتون نگهش داره.خوشحال میشم به وبلاگ داداش کوچولوی ماهم بیاین.
ستایش
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات نازمیبینه....حتمامیام